Lost in Paradise...

4 augustus 2014 - Sámara, Costa Rica

Samara, zomaar een klein relaxed dorpje aan de pacific in Costa Rica. Even rust na alle inspanningen in Tortuguero en La Fortuna. Ons hotelletje genaamd "Tree House Lodge"  bestaat uit vijf hutjes op hoge palen aan het strand. Onder de palen bevindt zich dan een terrasje met twee hangmatten, een barbecue en een buitendouche. Het hekje door en we staan op het circa 2 kilometer lange strand. Een zee met branding die blauw is zodra het zonnetje schijnt.

We zijn gisteren aangekomen. Weliswaar in de regen, maar wel met een goed humeur. Vanochtend opgestaan en het zonnetje brak door. Ontbijtje stond al klaar: gallo pinto (rijst met zwarte boontjes), roerei, papaya, ananas, banaan en wat toast met jam. Perfecto!

Maar je, als alles perfect is, begint natuurlijk het leed.....onze zware reis naar het strand....... en daarna verder door naar de zee.... veel inspanning geleverd met de waveboards..... viel niet mee om onszelf naar het eettentje te slepen voor de lunch..... misschien smaakte die smoothie iets teveel naar pure ananas en banaan? En daarna weer terug naar de hangmat.... maar wie mag er in de hangmat, want we hebben er maar twee? En dan moet je er ook nog op letten dat er geen kokosnoot op je hoofd valt.... aangezien ik ook nog moest denken aan de conditie, toch ook maar strand heen en weer gerend, maar dat was natuurlijk geen goed idee met 28 graden. De buitendouche was amper koud genoeg om af te koelen en de zee was uiteraard veeeel te warm. Viel toch allemaal niet mee vandaag.... En tsja, morgen hebben we nog zo'n dag....

1. Silvia:
    5 augustus 2014
    Het leven is zwaar, zoo zwaarrr....
  2. Annemiek Haring:
    5 augustus 2014
    Nou .. maar als je die grote problemen wie er t eerst in de hangmat mag niet had zouden jullie je maar gaan vervelen..toch?
    En luister eens goed.. nee nog beter? Hoor je een auto?.. snelweg in de verte...? vliegtuig overkomen misschien? Vast niet!
  3. A.Steenbergen:
    6 augustus 2014
    Goed dat je aan je conditie denkt. Hoef je bij thuiskomst minder aan je conditie te doen. Zo te horen vermaken jullie je wel.Groetje, ma en pa